Magazin Romarta in Pitesti

Nu demult am intrat, din intamplare, intr-un magazin din centrul orasului Pitesti. M-a atras numele – Romarta – pentru ca mi-a amintit de magazinele (putine) cu haine si incaltaminte de pe vremea lui Ceausescu. M-a atras numele pentru ca a starnit nostalgia unor timpuri trecute.

Ce am gasit in magazinul Romarta din Pitesti, insa, a meritat si nostalgia si timpul petrecut acolo. Va aduceti aminte de faimoasa incaltaminte „de Guban”? Ei bine, acolo gasiti pantofi si sandale Guban. Pentru cei ce nu stiu, incaltamintea de Guban era facuta in general pentru export, din piele de foarte buna calitate, iar ce se gasea in magazinele din tara era destul de scump pentru buzunarul unui om care traia timpuri comuniste.

Nu stiu unde se mai face incaltaminte din asta, am uitat sa intreb, dar acolo gasiti sigur pantofi si sandale atat pentru femei, dar si incaltaminte pentru barbati, din piele de foarte buna calitate, cu talpi de foarte buna calitate, foarte bine facute, la preturi mai mult decat accesibile. Desi printre multele modele din magazin am gasit si cateva la moda, in general incaltamintea din Romarta din Pitesti pastreaza un stil mai clasic (dar frumos, nu „invechit”). Merita cu prisosinta o vizita si o evaluare din priviri.

Mi-a placut Romarta pentru ca:

  • au incaltaminte de foarte buna calitate
  • raportul pret-calitate este excelent
  • au foarte multe modele de pantofi si sandale
  • au incaltaminte frumoasa si pentru barbati

Propun:

  • nota 10 pentru preturi
  • nota 10 pentru varietatea de modele de pantofi, sandale, etc
  • nota 8 pentru stil (destul de clasic)
  • nota 10 pentru zona in care se situeaza (chiar in centru, pe aleea care trece pe langa fantanile arteziene, dupa biserica Sf Gheorghe, la parterul unei cladiri)

Lasă un comentariu