Unde ne facem cumparaturile astazi

Great Shopping Places for Shopping Fans

Rochitze si fustitze de la Tranio

Posted by zenyth pe iulie 2, 2007

Am descoperit hainele Tranio in reviste pentru femei acum vreo doi ani. La inceput aveau magazin doar in Pavilion H, in Herastrau; mi se parea departe, asa ca nu reuseam sa ma mobilizez sa ajung decat rar in standul Tranio de acolo. M-am bucurat sa vad insa, acum un an si ceva, absolut intamplator, ca au magazin si in Cocor (aproape de Unirii – pentru cine nu e familiarizat cu zona).

Ce imi place la Tranio: rochii, bluze, fuste, pantaloni cu o croiala foarte ok, cu un pret mai mult decat rezonabil, care incearca sa se incadreze si in trenduri. Toamna si iarna gasesti si cateva modele de pardesie si paltoane absolut deosebite.

Din cate am inteles fabrica lor lucreaza mai mult pentru export- si astfel s-ar explica modelele mai diferite; tot faptul ca sunt producatori ar explica preturile mai mult decat rezonabile.

De incercat, acum in sezon estival:

  • rochitele vaporoase, colorate, cu linii foarte trendy, mai scurte sau pana la genunchi, materiale placute, preturi de la 70 de ron pana la 120 de ron, poate putin mai mult. La fel de frumoase sunt si rochiile mai elegante, de seara, potrivite pt un party, o nunta sau un bal al absolventilor, in jur de 90-110 ron.
  • fustitze vaporoase de vara sau fuste cu croiala eleganta in jur de 50-60 sau 70 de ron
  • bluze si camasi mai serioase sau mai colorate de la 20-30 de ron

Propun:

  • nota 10 pentru raport calitate-pret al hainelor Tranio
  • nota 10 pentru cele 2 doamne vanzatoare foarte simpatice, amabile, si mereu cu sugestii binevenite
  • nota 8 pentru magazin (cel din Cocor), care ar putea fi mai frumos aranjat

Asadar, daca sunteti in cautare de haine elegante pentru petrecere sau pur si simplu vreti sa va cumparati niste haine casual noi si dragutze fara sa cheltuiti toti banii din buzunar, treceti pe la Tranio, este foarte probabil sa gasiti ceva pe placul vostru.

4 Răspunsuri to “Rochitze si fustitze de la Tranio”

  1. ramo said

    am tot citit despre Tranio, astfel ca atunci cand am avut nevoie de o rochie pentru o petrecere am mers special sa vad acest magazin. Dezamagire totala; hainele mi s-au parut de slaba calitate, unele rupte, altele care pareau chiar purtate (ex. aveau taiata eticheta aceea cusuta pe interiorul hainei, la spate); o rochita care arata mai bine si pe care in aceeasi zi am vazut-o la Tina R cu 150 RON, la Tranio era 200 RON. In plus, nu prea gasesti mai multe exemplare/marimi din acelasi model. Una peste alta, magazinul nici nu mi-a placut, nici nu mi-a inspirat incredere.

  2. Dana said

    vine majoratul meu si mi`ar trebuii o rochitza. ma putetzi ajuta ??? :D

  3. Diana said

    Etichetele sunt taiate cu un scop ;) daca nu sti acel scop…nu mai vorbii! Draga mea la Tina R gasesti numai haine “made in turcia” in schimb la Tranio gasesti numai haine pentru export, nu stiti voi sa apreciati calitatea, daca magazinul nu este in mall… asta inseamna ca e jalnic, pentru unii ca voi!

  4. Andra said

    Bine spus Diana! Hainele de la Tranio pot fi comparate cu cele din Topshop , river island, samd. Pentru cine stie ))) Pentru acele bimbo care nu recunosc calitatea materialului si detaliul cusaturilor go ahead si cumparati din mall…..nici nu vrem ca tranio sa fie un fenomen de masa, ci numai pentru cunoscatoare!

Lasă un răspuns

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

